Alzheimeri ennetamine – C-vitamiin ja B12

1. C-vitamiin vähendas kahjulikud sadestused ajus

C-vitamiin vähendas olulisel määral kahjulikute valkainete sadestused, ajus mis on seostatud Alzheimeri haigusega (raskee mäluhäiretega seotud dements). Seda on hiljuti avastanud rootsi Lundi üli kooli uurijad.

Uuriti Alzeheimeri haigusega hiirte ajudes kahjulikute valkainete sadestamised  (amyloid plaques of misfolded proteins). Leiti et C-vitamin saab neid lahustada. Teised uurimised on leidnud, et need valkained põhjustavad närvi rakkude surma ajus, ja esimesed rakkud mida need tappavad on seotud mäluga.

Uurijad leidsid, et pole vaja võtta värsket C-vitamiini rikkast mahla, vaid ka mahl mis oli külmkappis üls öö, töötas sama hästi.

Uurija Katrin Mani arvab et nende grupi avastused võivad avada uued Alzheimeri haiguse ennetamise võimalused.

Teised uuringud on  avastanud, et vabad radikaalid on seotud selle haiguse põhjustamisega. Ka sellepärast on hästi põhjustatud kasutada C-vitamiini.

Kirjutan edaspidi postitust C-vitamiini kohta. Selle rikkalik kasutamine on väga tähtis ja väärtuslik tervisele.

2. Kahjulik vitamiin B12 puudus

On leitud, et Alzheimeri haiguse puhul on B12 vitamiini puudus veres olemas haigete enamuses. Aga väljaarvatud Japapnis, kasutatakse suurel määral liiga madalat normi väärtust. Jaapanlased on, peale põhjalikut uuringut leidnud et alumine B12 koguse piir on 550 picogram/l (=400 picomol/l) aga Euroopas on vastav väärtus 200 pg/l = 145 picomol/l. See tähendab, et Euroopas alahinnatakse B12 puudust suurel määral.

Lisaks on hiljuti leitud, et B12 ajus on puudulik neurodegeneratiivsete haiguste, kaasarvatud Alzheimieri puhul, ka kui veres paistab olla piisavalt. See tähandab, et paistab et nende haiguste puhul on olemas piiratud võime verest viia B12 üle ajusse  (tserebrospinaal vedelikusesse). Selleks et saavutada normaalset B12-tasemet ajus on vaja kasutada kõrget B12 doosi (vaadake minu soovitused allpool).

Üks tähtis põhjus mispärast vitamiin B12 puudus kahjustab aju, on et sel puhul tekkib homotsüsteiin kahjulikus koguses (normaalselt tekkib see väga väikeses koguses). See on kõva närvide mürk, ja tugev oksidant (vaba radikaal), mis ka kahjustab veressooned ja toob kaasa arterioskleroosi. Homotsüsteiini maksimaalseks vähendamiseks on ka vaja vitamiin B6 ja foolhappe. Tavaliselt vitamin B6 ei ole puudunud toidus, aga ulatuslik mikroahjude kasutamine on toonud kaasa et puudus on muutunud üha tavalisemaks, kuna mikrode lainetus hävitab seda vitamiini ja ka vitamiin B12-t toidus.

Kommentaar

On hästi tuntud, et C-vitamiin on tähtis aju antioksidant. Sadestused Alzheimeri puhul tulenevad oxidatiivest stressist (vabade radikaalide ülekaalust), mida C-vitamiin saab leevendada ja võibolla ennetada piisavas doosis (mobiiltelefoni kiiritus tekkitab oksidatiivset stressi ajus, ja see võib olla põhjus mispärast Salfordi eksperimendis tekkis verest lekkimine ja selle tagajärjel kahjulikud sadestused). On huvitav, et C-vitamiin saab isegi eemaldada tekkinud sadestused, mille kahjulik mõju arvatavasti tuleneb sellest et nemad on vaba radikaalid.

Viimasel ajal on kogunud enam ja enam uurimistulemused mis kinnitavad C-vitamiini suurt väärtust mitmete haiguste ennetamise puhul, kaasarvatud külmetused ja südame pärgarterite haigused.

On tähelepanusväärne et kõik immikud väljaarvatud inimesed ja mõned ahvi liigid on võimelised toota C-vitamiini, ja teevad sseda suurtes kogustes. Näitek kits, umbes sama keha kaaluga kui inimene, toodab 13000 milligrammi päevas.  Kuna geneetline ja biokeemiline vahe on minimaalne inimese ja teiste immikute vahel, arvavad asja tundvad uurijad, et on võimalik et optimaalne C-vitamiini doos on sajakordselt suurem kui seda mida täna ametlikult soovitatakse (Eestis Terviseamet soovitab näiteks 100 mg ).  Juba Nobeli Laureaat Linus Pauling soovitas kõrged doosid, aga teda naeruväärtistati, ilmselt sellepärast et suur C-vitamiini kasutamine tooks kaasa suured kaotused arstirohuettevõttetele. Viimase aastakümne uurimine on kasvaval määral näidanud et Paulingul paistab olla õigus.

Ise olen tundnud huvi vabade radikaalide küsimusele alates 1972, ja ma arvan, et nende tähtsus on senini allahinnatud ka kui ulatuslik uuring on näidanud nende seost mitmete haigustega kaasarvatud tavaliste krooniliste rahavahaigustega, pärgarterite haigus. diabetes II ja vähk. On nimelt tehtud katsed antioksidantidega ja need  pole alati näidanud et nendel on ennetav toime. Arvan päris kindlasti, et põhjus on lihtsalt et on antud liiga vähe antioksidante. Näiteks on peamised C-vtiamiini uurimised kasutanud 500 mg või vähem mis võib olla mitmekordselt vähem kui vajalik.

Minu soovitus Alzheimeri haiguse puhul

Halvenemise ennetamiseks ja parandamiseks.

1. Võtke C-vitamiini maksimaalses doosis.

Määrage maskimalselt talutava C-vitamiini doosi ja vötke vastava suursega pikkeajalise toimega C-vitamiini. Loomulikult on kasulik täiendada seda -C-vitamiini rikkade marjade ja puuviljadega aga nendest ei piisa maksimaalse doosi saavutamiseks.

2. Võtke vitamiin B 12 kõrges doosis

Võtke  vitamiin B12 methylcobalamiiinia, vähemalt 5000 mcg päevas sublinguetidena (tabletid mis sulavad keele all). Kui teil on olemas amalgaam suus on vaja 10.000 mcg päevas rootsi uurija kogemusel, kuna elavhõbe takkistab B12 imendumist ajusse, ja seda takkistust saab ainult ületada kõrgete doosidega.

3. Tehke ECIWO akupressuuri

Soovitan ka kasutade ECIWO akupressuri, millel on olnud imeline taastav toime, isegi raskete ajuvigastuste puhul.

Ka kui paistab, et seda pole proovitud Alzheimeri puhul, on hästi mõeldav et võib stimuleerida kahjustatud ajurakkude taastamist, kuna see meetod on saanud taastada isegi veel suuremaid aju kahjustusi. Vadake “Revolutsioneeriv “koduakupunktuuri” meetod” (ja ingliskeelset seletust “Miraculous” healing scientifically explicable?“).

4. Vältige mobiiltelefoni kasutamist

Rootsi uuria neurokirurgia professor Leif Salford on leidnud et mobiltelefoni kasutamine toob kaasa ajule kahjulikut valkainete ebeanormaalset sadestamist ajus. Tema kardab, et tulevikus tekkib sellepärast Alzheimeri epideemia.

Allpool pildid aju lõikudest mis näitavad kuidas valkaine albumiin on sadestanud roti ajus peale mobiiliga kiiritamist (parempoolne pilt, vasak on normaalne). Salford teatab, et Alzheimeri puhul on pilt väga sarnane. Veel tähtsam, on, et Salford leidis et need nenedes kohtades ajus kus valkained olid kogenud, olid ajurakkud kahjustatud. Aju kahjustuse ennetamiseks on sellepärast väga soovitav vältida mobiltelefoni kasutamist Alzheimeri ennetamseks ja raviks.

Comparison of brains from unexposed and exposed rats

Exposed animals, were much more likely to have albumin leaking from blood vessels in inappropriate locations. This shows as dark dots in the exposed brain above on the right.

Control animals, in contrast, showed either no albumin leakage or occasional isolated spots, as seen in the figure on the left.

A closer look at the cells within the brain revealed that exposed animals had “scattered and grouped dark neurons… often shrunken.. with loss of internal cell structures.”

Muide: Külmetuste ja teiste viiruse haiguste ennetamiseks ja raviks, tehke samuti. On ära ravitud ka rasked viiruse haigused C-vitamiiniga, kaasarvatud polio ja viruse-heptaiiti, ning isegi krippi kopsuhaiguses suremas inimest (vaadake siin). Uuringud on aastanud, et C-vitamin aktiveerib mitmed immuunsüsteemi kaitsefaktorid kaasarvatud interferooni, mis on tähtis antiviraalne faktor.

Arvan tegelikult et terviste soodustamiseks on kõikidel soovitav kasutada nii palju C-vitamiini kui võimalik.

Allmärkus

C-vitamiini maksimaalselt võimaliku doosi määramine

Muretsege tavalised vees lahustavad C-vitmiini tabletid soovitavalt 250-500 mg suurusega. Hommikul võtke 500 mg ja pange tähele kas tunni aja jooksul tekkib reaktsioon (ebamugavus või kõhulahtisus), Kui mitte võtke veel 250 või 500 mg ja kordage seda kuni tekkib kõhus reaktsioon ja kõhu lahtisus. See tekkib siis kui keha on küllastatud C-vitamiiniga ja siis tekkib suurem C-vitamiin kogus sooltes, mis neid natuke ärritab. See ärritus pole kahjulik ja kaob kiiresti ära.  Doos mis tõi kaasa kõhu lahtisust on teie suhtes maksimaalne talutav doos. Muretseke nüüd aegalse toimega C-vitamiin (aeglaselt imenduv) ja võtke vastavat kogus jagatud kahele või kolmele korrale päevas sõltuvalt kui mitu korda soovitatakse võtta seda sorti päevas, aga kindlasti vähemalt 2 korda päevas (ärge tundke muret selle eest et see doos ületab Tervisameti väga aegnud rekommendatsiooni).

Allikad:

Lisa kommentaar

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Muuda )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Muuda )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Muuda )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Muuda )

Connecting to %s

%d bloggers like this: