Selja ketta songi eneseravi (rootsi keeles)

[Kirjutatut mu natuke vigases väliseestlaskeeles, palun arusaamist – vaadake “Vajan keele abi“]

(Esialgselt ainult rootsi keeles, loodan et saab varsti tõlgitud. Olen varem kirjutanud selle kohta aga nüüd põhjalikumalt)

Olen varem ravinud selgi rootsis mitu aastat kuna mul on ortopeed-meditsiiniline väljaõppe. Olen ka palju kasutanud head osetopaatilist tehnikat (Muscle Energy Technique, mida olen edasi arendanud), ning spetsiaalset ketta songi reponeerimismeetodi. Aga kuna selja ei sa edukalt ära ravida teiste tervise probleemide parandamiseta, olen samal ajal tegelenud laialdase ajurveedal põhineval integratiivse meditsiiniga (kombineerides mitmete teistega meetodidega). Seljaravi on olnud üks osa minu “arsenaalist”, aga mitte pea-asi.

Olen kirjutanud, oma rootsi keelses blogis, instruktsioonid ketta songi eneseraviks. Kuna olen leidnud et mitmed rootsi eestlased loevad mu blogi, tahan teid sellega teavitada. Kui keegi teiest saaks tõlkida seda eesti keelde oleksin väga tänulik. Siis oleks rohkem aega kirjutada veel postitusi teistel teematel. Siin link:

Diskbråck – råd för självbehandling del 1

 

Lisa kommentaar

