Postitus C-vitamiini mitmekesiste mürgivastasete toimete kohta tulemas

On hämmastav, kui palju väga erinevaid mürke saab C-vitamiin neutraliseerida. See on imetajate looduslik mürgivastane kaitse.

Olen ettevalmistavamas postitust mis võib olla väga kasulik.

Esimene nõuanne – olge alati varustatud vähemalt 100 askorbiinhappe 500 mg tablettidega kus tahes te olete. Võib olla elu päästev. Pulber on veel parem – seletan.

Tulge varsti tagasi või tellige emailiga teavitamist uute postituste kohta, vaadake paremas kolumnis ülal. On väga kerge ära tellida.

Dr Jaan

Üks vastus

  1. Tere Jaan! Olen ikka Sinu uudiskirjade lugeja olnud, kuid siiani hea tervisega olnud ja pole saanud õpitut kasutada, kuni ülemöödunud lädalal Rootsis töövisiidil olles mind ilmselt gripiviirus tabas. Kohe palavikku tundes, soetasin omale apteegist hulga C-vitamiini, vees lahustuvat ja jöin neid sisse esimel ööpäeval 15. Nii jätkates lõi mu kõht mürisema alles kolmanda päeva öhtuks, kui toimuski potil tösine puhastus. Neljanda päeva õhtuks oli palavik langenud juba nii palju, et riskisin juba poodi piima järele jalutada ja 5-l päeval alustasin reisi koju. Palavik oli viiendal päeval juba normis, kuid see gripp jättis mulle ikkagi bronhiaalse köha ja ägenes ka mu krooniline põskkoopa vöi otsmiku põletik, millele nüüd kodumaal arst antibiootikute kuuri määras. C-vitamiini olen ikka iga päev 4-5 tableeti manustanud ja enesetunne paraneb jõudsasti. Kui ma kuulen siin Eestis teiste gripihaigete haiguskulgu, siis tundub, et pääsesin lihtsamini. Suur tänu Sulle nende uudiskirjade eest! Ilma nendeta poleks ma osanud võõral maal kuidagi haigusele vastu astuda.

    Parimate tervitustega, Assar.

    31.03.15 kirjutas “Doktor Jaani nõuanded ja kommentaarid”

Lisa kommentaar

