Lühiteade 4 – alkoholi imu vähendamine

Kirjutasin selle alguseks kiirvastusena Margusele, aga kuna sellel on paljudele kasulik, laiendasin ja tegin sellest postituse:

Margus kirjutas:

“kas keegi ütleb,kuidas vabaneda alkohoolist. nii hull on asi,et kaodan pere ära ja abielu läheb lõhki.”

Praktilised nõuanded alkoholi imu vähendamiseks

[Täiendan seda postitust edaspidi aga tahtsin talle kohe vastada]

Keskne on tavaliselt neurotransmitteri (aju signaalide vahendaja) dopamiini ja serotoniini puudus – annan mõned nõuanded.

Dopamiin

Kõige tavalisem aju-impulside vahendaja mis on seotud alkoholi imuga on dopamiin. Selle tõstmine võib vähendada imu.

Looduslik aine glutamin on dopamini tõstmiseks väga kasulik, kuna alkoholi kasutamine vähendab glutamiini olulisel määral.  Aga mitte võtta  glutamiini tõstvad toiduained kohe peale rasket joomist kuna glutamiin tõuseb ajutiselt peale kõvat joomist ja see on tähtis pohmeluse põhjus. Peale seda vajub dopamiin tugevasti ja põhjendab imu tõusu.

Glutamin on unikaalne sellega et saab muuta energiallikaks närvi rakkude jaoks. Arvatakse et see omadus on üks faktor mis vastutab glutamini võime eest summutada  alkoholi imu.

Eriti rikkad glutamiini allikad on valmis keedetud krevettid (sügav külmutatud on OK). Soovitan koheselt muretseda kuna saate lihtsalt kätte ja varsti süüa.

Teised rikkad allikad on ka looma ja kala lihad – kala. Kanad, ja vabalt liikuvate kanade munad.

Lihtsalt sööge seda kolm korda päevas, peamiselt lõunaks kuna need on raskelt seeditavad ja kui sõõte rohkem kui saate seeditada (ajurveeda mitmetuhandite aastate  kogemusel on sõõgi isu seedimisvõime hea mõõt) siis see koormab maksa ja teeb asja halvemaks.

Magneesium

Magneesiumi jalavann 2-3 korda päeavas esimestel pävadel (vaadake Magneesium: Jalavann on parim meetod puuduse puhul). Alkoholismi puhul on Epsomi sool kasulik lühajaliselt (mõned nädalad) – saadav apteegides ja looduspoodudes. Muidu Magneesiumi kloriid mis kergesti kättesaadav looduspoodides, näiteks mahemarketis ja apteekides.

Vitamiin D3

D3 on väga tähtis magneesiumi omistamiseks ja närvi süsteemi tasakaalustamiseks. Peaksite tingimatu koheselt võtma.

Lisajs tõstab D3 serotoniini (õnnetunga seotud aju-signaalide vahendaa)  tõstmisele, mis aitab imu vähendada. Võtta suures doosis. Vaadake  Kui palju D-vitamiini võtta? Kirjutan rohkem serotoniini kohta hiljem.

Arstina ma ei tohi doosi üle 4000 RÜ soovitadsera (mis on imelik, kuna täiskeha päevitamise puhul tekkib üle 20.000 RÜ kehas) aga võin informeerida et:

USA arst, Dr Soram Khalsa, kirjutab oma raamatuses “Vitamin D revolution”, et tema kogemus, ulatuslikute D-vitamiini mõõtmistest on, et 10.000 RÜ päevas võib olla vajalik võtta 3-6 kuu jooksul või rohkem keha küllastamiseks kui sellest vitamiinist on oluline puudus (alla 25 nmol/l).  Selline puudus on tema kogemusel päris tavaline talvekuudel ameeriklaste seas. Aga tema raamat tuli välja enne energia-säästva lampide kasutamist, ja pilt võibolla on muutumas, eriti Euroopas kus need on laialdaselt läbi löönud. Sellepärast on soovitav mõõta d-vitamiini arsti juures. Aga saate igal juhul alustada kõrge doosiga nii pea kui olete andnud proovi – mis on lihtne asi teha.

D3 on tõesti väärtuslik ja töötab tihedalt koos Magneesiumiga – selle puuduse puhul ei tööta magneesium ja teil on väga tõenäolikult oluline D3 puudus kuna joomine viib D3 kõvasti maha.

Tähtis

Mitte D-vitamiini + Magneesiumit võtta samal ajal kui Dopamiini tõstvat toitu. Dopamiini toitu peamiselt võtta lõunal. Õhtul Vitamiin D3 + magneesiumit mis tõstavad serotoniini. See kehtib ka teiste serotoniini tõstvate toiduainete kohta näiteks vadak, , täisteraleibläätsed ja rohelised herned. Ka C-vitamiin (rohkem serotonini tõstmisest teine kord). Oleks efekiivsem dopamiini suhes ära jätta D3 vitamiini, aga see on väga tähtis Magneesiumi omistamiseks. Magneesium mängib keskset rolli alkoholi häirete tasakaalustamisel. Sellepärast on vaja kompromissida sissevõtmisajade eristamisena.

Soolestikute bakterite floora parandamine

See on alati kõvasti korrast väjas alkoholi kaustamise tõttu ja halvade bakterite mürgid mõjutavad aju halvasti kaasarvatud võimendavad imu. Algatakse saama aru et flooral on suur tähtsus aju tasakaalu jaoks, hängistuste ja depressioonide jne ärahoidmiseks.

Muretsege kohe piima seened ja võtke seda 3-4 klaasi päevas (liigub mitmel pool linnas ja on väga lihtne teha -seened klaasitäie piima siise õhtul, seista toatemperatuuris üle õõ ja hommikul valmis ja siis juua ja lisada uut piima).

Kui raha lubab siis ostke Pure Biotic mis on olemas Kaubamaja apteegis Apotheka 7 tabl kella 10 paiku hommikul  (kuna siis on bakterite hävitavtav maohappesus kõige vähem). Sisaldab Acidophilus ja Bifidus mis on väga tähtsad noormaalse floora komponendid.

Teised tähtsad positused

Alkoholi sõltuvuse vähenemiseks jälgige ka põhjalikult soovitused mu postituses: https://doctorjaan5.wordpress.com/2011/06/20/nouanded-alkoholi-soltuvusest-lahti-saamiseks/

Vaadake ka: Uus efektiivne alkoholismi ravi USA-s mis näitab, et neurtransmittorite korda panemine on väga kasulik alkoholi nõja ringist väljapäästmiseks. Kahjuks meil veel ei ole vajalik ajudiagnostika süsteem olemas ja peame eeskätt proovima need neurotransmittorid paika panda mis puuduvad tavalikult peale rasket joomist.

Lisa kommentaar

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Muuda )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Muuda )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Muuda )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Muuda )

Connecting to %s

%d bloggers like this: