Tähtis lisa lühiteatele neljale

Kuna tahtsin Margust kiiresti aidata polnud see teade nii läbitöödeldadud kui tavaliselt. Palun arusaamist. Olen ühte ja teist lisanud peale avaldamist ja täna eriti seda:

 Tähtis eristada Dopamiini ja Serotoniini tõstvate toiduainete sissevõtmisajad

Nendel kahel on vastandmõju.

Dopamiini toitu peamiselt võtta lõunal.

Õhtul Vitamiin D3 + magneesiumit mis tõstavad serotoniini.

See kehtib ka teiste serotoniini tõstvate toiduainete kohta, näiteks vadak, täisteraleib, läätsed ja rohelised herned. Ka C-vitamiin (rohkem serotonini tõstmisest teine kord).

Oleks efekiivsem dopamiini suhes ära jätta D3 vitamiini, aga see on väga tähtis Magneesiumi omistamiseks. Magneesium mängib keskset rolli alkoholi häirete tasakaalustamisel. Sellepärast on vaja kompromissida sissevõtmisajade eristamisena.

Advertisements

Lisa kommentaar

Täida nõutavad väljad või kliki ikoonile, et sisse logida:

WordPress.com Logo

Sa kommenteerid kasutades oma WordPress.com kontot. Logi välja / Muuda )

Twitter picture

Sa kommenteerid kasutades oma Twitter kontot. Logi välja / Muuda )

Facebook photo

Sa kommenteerid kasutades oma Facebook kontot. Logi välja / Muuda )

Google+ photo

Sa kommenteerid kasutades oma Google+ kontot. Logi välja / Muuda )

Connecting to %s

%d bloggers like this: